<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0"
	xmlns:content="http://purl.org/rss/1.0/modules/content/"
	xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
	xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom"
	xmlns:sy="http://purl.org/rss/1.0/modules/syndication/"
	>
<channel>
	<title>Comments on: Mulsinātum!</title>
	<atom:link href="http://www.parbrendu.lv/2007/11/29/mulsinatum/feed/" rel="self" type="application/rss+xml" />
	<link>http://www.parbrendu.lv/2007/11/29/mulsinatum/</link>
	<description>brends, brendi, brendings un brenda izstrāde</description>
	<pubDate>Fri, 10 Sep 2010 12:49:52 +0000</pubDate>
	<generator>http://wordpress.org/?v=2.7.1</generator>
	<sy:updatePeriod>hourly</sy:updatePeriod>
	<sy:updateFrequency>1</sy:updateFrequency>
		<item>
		<title>By: krishjohn</title>
		<link>http://www.parbrendu.lv/2007/11/29/mulsinatum/comment-page-1/#comment-189</link>
		<dc:creator>krishjohn</dc:creator>
		<pubDate>Wed, 12 Dec 2007 06:30:15 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.parbrendu.lv/2007/11/29/mulsinatum/#comment-189</guid>
		<description>KKJ &gt; Ilzei

Jā, es piekrītu, ka mūsu planēta ir briesmās, un kaut kas ir steidzami jādara. Iespējams -- jāpastāsta tādiem kā es (tātad, visticamākais kādiem 98% no kopējās iedzīvotāju masas), ka plastmasa ir sliktāka par stiklu!

Ak, plastmasa taču šķiet tik gaisīgs un viegls materiāls, kas nespēj pat mušu nosist, kur neu vēl kādam ļuan nodarīt. Bet stikla lauskas? (tfu-tfu-tfu) Asas un riebīgas!

Ko es te gribu tagad pateikt? To pašu ko iepriekš - ja neviens (man) nepateiks, cik plastmasa ir kaitīga, esto nekad neuzzināšu.

Ak, dabas aizstāvji -- no jums jau nekas daudz netiek prasīts. Tikai pateikt.

Un pateikt tā -- es pat rosinātu parādīt, nevis tikai teikt -- lai man gribētos izdeldēt ikvienu plastmasas iepakojjuma ražotājfabriku no zemes virsas.

Ideja sloganam: vai jūs zinājāt, ka plastmasa ir kaitīgāka par atombumbu? (vktml.) un spēcīgi vizuālie attēli ar no staru slimības mirstošiem japāņu bērniem salīdzinājumā ar plastmasas pilniem mežiem. Tā. Veiksmīgi.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>KKJ > Ilzei</p>
<p>Jā, es piekrītu, ka mūsu planēta ir briesmās, un kaut kas ir steidzami jādara. Iespējams &#8212; jāpastāsta tādiem kā es (tātad, visticamākais kādiem 98% no kopējās iedzīvotāju masas), ka plastmasa ir sliktāka par stiklu!</p>
<p>Ak, plastmasa taču šķiet tik gaisīgs un viegls materiāls, kas nespēj pat mušu nosist, kur neu vēl kādam ļuan nodarīt. Bet stikla lauskas? (tfu-tfu-tfu) Asas un riebīgas!</p>
<p>Ko es te gribu tagad pateikt? To pašu ko iepriekš - ja neviens (man) nepateiks, cik plastmasa ir kaitīga, esto nekad neuzzināšu.</p>
<p>Ak, dabas aizstāvji &#8212; no jums jau nekas daudz netiek prasīts. Tikai pateikt.</p>
<p>Un pateikt tā &#8212; es pat rosinātu parādīt, nevis tikai teikt &#8212; lai man gribētos izdeldēt ikvienu plastmasas iepakojjuma ražotājfabriku no zemes virsas.</p>
<p>Ideja sloganam: vai jūs zinājāt, ka plastmasa ir kaitīgāka par atombumbu? (vktml.) un spēcīgi vizuālie attēli ar no staru slimības mirstošiem japāņu bērniem salīdzinājumā ar plastmasas pilniem mežiem. Tā. Veiksmīgi.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Ilze</title>
		<link>http://www.parbrendu.lv/2007/11/29/mulsinatum/comment-page-1/#comment-188</link>
		<dc:creator>Ilze</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 11 Dec 2007 18:01:50 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.parbrendu.lv/2007/11/29/mulsinatum/#comment-188</guid>
		<description>Tajā pat laikā daudziem cilvēkiem, pavisam noteikti, ir psiholoģiskā barjera pret stikla iepakojumu, kuru izmest nozīmē piesārņot planētu, turklāt arī tas ir smagāks un arī daudz dārgāks nekā plastmasa.

Visu cieņu, Krišjāni, Tavām mārketinga zināšanām, bet izmest plastmasu ir daudz kaitīgāk nekā izmest stiklu - iespējams, ka to kāds savāks taras nodošanai - un ir jau iespējams pašam šķirot atkritumus. Domāju, ka aizvien vairāk cilvēku apzinās plastmasas iepakojumu ļaunumu, nesadaloties simtiem gadu un maitājot dzīvi visiem dzīvniekiem. Ieskaitot, mūsu mazbērnus.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Tajā pat laikā daudziem cilvēkiem, pavisam noteikti, ir psiholoģiskā barjera pret stikla iepakojumu, kuru izmest nozīmē piesārņot planētu, turklāt arī tas ir smagāks un arī daudz dārgāks nekā plastmasa.</p>
<p>Visu cieņu, Krišjāni, Tavām mārketinga zināšanām, bet izmest plastmasu ir daudz kaitīgāk nekā izmest stiklu - iespējams, ka to kāds savāks taras nodošanai - un ir jau iespējams pašam šķirot atkritumus. Domāju, ka aizvien vairāk cilvēku apzinās plastmasas iepakojumu ļaunumu, nesadaloties simtiem gadu un maitājot dzīvi visiem dzīvniekiem. Ieskaitot, mūsu mazbērnus.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Sergejs</title>
		<link>http://www.parbrendu.lv/2007/11/29/mulsinatum/comment-page-1/#comment-187</link>
		<dc:creator>Sergejs</dc:creator>
		<pubDate>Sun, 09 Dec 2007 22:08:37 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.parbrendu.lv/2007/11/29/mulsinatum/#comment-187</guid>
		<description>Piekrītu, ka dziļa analīze un pārdomāta stratēģija ir fakti, kas veido efektīvāko mērķa sasniegšanu. Un iztērējot vairāk naudas sakumā uz aprakstītam lietam (proti, ja tas ir iespējams), var to ieekonomēt nākotnē. 
Visi cilvēki kļūdas, galvenais jābūt spēkam atzīst savas kļūdas un jāmēģina izvairīties no tiem nākotnē, gadījumā kad nav par vēlu.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Piekrītu, ka dziļa analīze un pārdomāta stratēģija ir fakti, kas veido efektīvāko mērķa sasniegšanu. Un iztērējot vairāk naudas sakumā uz aprakstītam lietam (proti, ja tas ir iespējams), var to ieekonomēt nākotnē.<br />
Visi cilvēki kļūdas, galvenais jābūt spēkam atzīst savas kļūdas un jāmēģina izvairīties no tiem nākotnē, gadījumā kad nav par vēlu.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: krishjohn</title>
		<link>http://www.parbrendu.lv/2007/11/29/mulsinatum/comment-page-1/#comment-181</link>
		<dc:creator>krishjohn</dc:creator>
		<pubDate>Fri, 07 Dec 2007 09:39:54 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.parbrendu.lv/2007/11/29/mulsinatum/#comment-181</guid>
		<description>KKJ &gt; Sergejs

Jā, es domāju, ka Daugava nebūt nav pats ne-maz-cienītākais uzņēmums. Es domāju, ka produkti ir kvalitatīvi un patiešām -- izcili. 

Bet -- un to mums māca vēsture -- ja valstij ir miljoni iedzīvotāju, tad viņa, protams, var sūtīt miljonus nāvē, un uzvarēt. Bet var arī rezultātu sasniegt efektīvāk.

Efektīvāk -- tas nozīmē ātrāk, ar mazākām izmaksām ilgtermiņā un sasniedzot vairāk.

Es, piemēram, cienu Daugavas produkciju. Jo īpaši jogurtus. Tie ir lieliski! Bet tad kāpēc viņi neizmanto manu mīlestību, piedāvājot man arī tik pat izcilu maizi? Maizes piederība taču nebūtu jāmaskē -- to var droši marķēt kā "Daugavas" maizi. Un tad viņi pārdotu vairāk maizes, šaubu nav.

Kam ir milzīga enerģija un apņēmība -- tas var visu. Bet ja šis enerģiskais un apņēmīgais vēl arī rīkotos gudri -- rezultāts varētu būt vēl nesalīdzināmi lielāks.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>KKJ > Sergejs</p>
<p>Jā, es domāju, ka Daugava nebūt nav pats ne-maz-cienītākais uzņēmums. Es domāju, ka produkti ir kvalitatīvi un patiešām &#8212; izcili. </p>
<p>Bet &#8212; un to mums māca vēsture &#8212; ja valstij ir miljoni iedzīvotāju, tad viņa, protams, var sūtīt miljonus nāvē, un uzvarēt. Bet var arī rezultātu sasniegt efektīvāk.</p>
<p>Efektīvāk &#8212; tas nozīmē ātrāk, ar mazākām izmaksām ilgtermiņā un sasniedzot vairāk.</p>
<p>Es, piemēram, cienu Daugavas produkciju. Jo īpaši jogurtus. Tie ir lieliski! Bet tad kāpēc viņi neizmanto manu mīlestību, piedāvājot man arī tik pat izcilu maizi? Maizes piederība taču nebūtu jāmaskē &#8212; to var droši marķēt kā &#8220;Daugavas&#8221; maizi. Un tad viņi pārdotu vairāk maizes, šaubu nav.</p>
<p>Kam ir milzīga enerģija un apņēmība &#8212; tas var visu. Bet ja šis enerģiskais un apņēmīgais vēl arī rīkotos gudri &#8212; rezultāts varētu būt vēl nesalīdzināmi lielāks.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Sergejs</title>
		<link>http://www.parbrendu.lv/2007/11/29/mulsinatum/comment-page-1/#comment-177</link>
		<dc:creator>Sergejs</dc:creator>
		<pubDate>Fri, 07 Dec 2007 06:32:31 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.parbrendu.lv/2007/11/29/mulsinatum/#comment-177</guid>
		<description>Tomēr Daugava ar savu reklāmu (uz kuru visticāmāk tika izterēts daudz naudas), viņi meģinaja radīt izlabot kļudas, kuras paradījas ar tadu nosaukumu izgudrojumu.
Man liekas viņam izdēvas iespaidot tautas masas par to ka viņu produkti ir augstvertīgi un DARGI.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Tomēr Daugava ar savu reklāmu (uz kuru visticāmāk tika izterēts daudz naudas), viņi meģinaja radīt izlabot kļudas, kuras paradījas ar tadu nosaukumu izgudrojumu.<br />
Man liekas viņam izdēvas iespaidot tautas masas par to ka viņu produkti ir augstvertīgi un DARGI.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Edge</title>
		<link>http://www.parbrendu.lv/2007/11/29/mulsinatum/comment-page-1/#comment-167</link>
		<dc:creator>Edge</dc:creator>
		<pubDate>Fri, 30 Nov 2007 12:27:19 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.parbrendu.lv/2007/11/29/mulsinatum/#comment-167</guid>
		<description>Avīžu izgriezumus interneta laikmetā var labi aizvietot ar elektroniskā formāta datubāzēm - protams, ja ir vēlme pamatot savu viedokli ar reāliem biznesa faktiem, nevis atsaucēm uz seriāliem. Ja nopietni, tad tas biznesa piemērs ar DK Daugava 
ir klasiks gadījums,jo stratēģiskas kļūdas jau nevar mainīt ar taktiskiem pasākumiem ( reklāmas kampaņas ).</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Avīžu izgriezumus interneta laikmetā var labi aizvietot ar elektroniskā formāta datubāzēm - protams, ja ir vēlme pamatot savu viedokli ar reāliem biznesa faktiem, nevis atsaucēm uz seriāliem. Ja nopietni, tad tas biznesa piemērs ar DK Daugava<br />
ir klasiks gadījums,jo stratēģiskas kļūdas jau nevar mainīt ar taktiskiem pasākumiem ( reklāmas kampaņas ).</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: krishjohn</title>
		<link>http://www.parbrendu.lv/2007/11/29/mulsinatum/comment-page-1/#comment-166</link>
		<dc:creator>krishjohn</dc:creator>
		<pubDate>Fri, 30 Nov 2007 11:50:13 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.parbrendu.lv/2007/11/29/mulsinatum/#comment-166</guid>
		<description>KKJ &gt; Edge

pataloģiska tieksme krāt avīžu izgriezumus?

Seriālā "X faili" un vienā no sērijām bija attēlots tāds līdējs, kurš pluinīja avīzes, un taisīja no tām sev migu. viņš varēja ielīst telpā pa atslēgas caurumu.

:))))

bet ja nopietni -- 
(1) bez šaubām -- cietas personības spēj biznesā daudz izdarīt, bet viņu lēmumi ne vienmēr ir balstīti uz ieklausīšanos speciālistu viedoklī. Tajā pat laikā īstus panākumus viņi spēj sasniegt, apvienojot savu milzīgo enerģiju ar cilvēciskumu. Piemēru netrūkst.

(2) tik pat neapšaubāmi -- šefa personība tik ļoti ietekmē uzņēmuma iekšējo kultūru un veidu kā uzņēmums strādā un kādus lēmumus pieņem, ka, protams, nereti jānodarbojas ne tikai ar tirgus analīzi, bet ar priekšnieka personības izpēti, lai tas priekšstats kas tiek radīts par uzņēmumu sabiedrībai patiešām atspoguļotu to kas par uzņēmumu tas ir un ko labu no tā gaidīt (kas arī ir brenda solījums).</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>KKJ > Edge</p>
<p>pataloģiska tieksme krāt avīžu izgriezumus?</p>
<p>Seriālā &#8220;X faili&#8221; un vienā no sērijām bija attēlots tāds līdējs, kurš pluinīja avīzes, un taisīja no tām sev migu. viņš varēja ielīst telpā pa atslēgas caurumu.</p>
<p>:))))</p>
<p>bet ja nopietni &#8212;<br />
(1) bez šaubām &#8212; cietas personības spēj biznesā daudz izdarīt, bet viņu lēmumi ne vienmēr ir balstīti uz ieklausīšanos speciālistu viedoklī. Tajā pat laikā īstus panākumus viņi spēj sasniegt, apvienojot savu milzīgo enerģiju ar cilvēciskumu. Piemēru netrūkst.</p>
<p>(2) tik pat neapšaubāmi &#8212; šefa personība tik ļoti ietekmē uzņēmuma iekšējo kultūru un veidu kā uzņēmums strādā un kādus lēmumus pieņem, ka, protams, nereti jānodarbojas ne tikai ar tirgus analīzi, bet ar priekšnieka personības izpēti, lai tas priekšstats kas tiek radīts par uzņēmumu sabiedrībai patiešām atspoguļotu to kas par uzņēmumu tas ir un ko labu no tā gaidīt (kas arī ir brenda solījums).</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Edge</title>
		<link>http://www.parbrendu.lv/2007/11/29/mulsinatum/comment-page-1/#comment-165</link>
		<dc:creator>Edge</dc:creator>
		<pubDate>Thu, 29 Nov 2007 18:33:37 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.parbrendu.lv/2007/11/29/mulsinatum/#comment-165</guid>
		<description>'' Viena cilvēka muļķība ir otra veiksme '' - var jau mēģināt izskaidrot labam lopkopim vai maizes cepējam brendinga ābeci, bet var akceptēt ražotāju vēlmes ( cerības uz reklāmas 'brīnumu'). Reklāma esot pārliecināšanas spēja - nu, kādam, varbūt, arī izdosies pārliecināt 'Daugavas' bosu,bet, to ko vēroju 2006.g.maijā smieklus neizraisīja. Īpaši pēc tam, kad Lietišķās Dienas rakstā '' Plāni neīstenoti, mērķē uz Krieviju '' (12.06.2006 ) bija publicēts arī attēls-grafiks ar DK Daugavas apgrozījuma līkni (pēc 2003.g. tik uz leju). Jā, pašpārliecinātais ( reklāma tas ir vienkārši ? ) maksā dubultā - pats 'Daugavas' boss to atzīst - 'Tas dārgi maksāja' ( jo kā vienīgo ieguvumu min...sk. rakstu ). Konkurenti jau ir apjēguši savas kļūdas, tāpēc aiziet  priekšā.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>&#8221; Viena cilvēka muļķība ir otra veiksme &#8221; - var jau mēģināt izskaidrot labam lopkopim vai maizes cepējam brendinga ābeci, bet var akceptēt ražotāju vēlmes ( cerības uz reklāmas &#8216;brīnumu&#8217;). Reklāma esot pārliecināšanas spēja - nu, kādam, varbūt, arī izdosies pārliecināt &#8216;Daugavas&#8217; bosu,bet, to ko vēroju 2006.g.maijā smieklus neizraisīja. Īpaši pēc tam, kad Lietišķās Dienas rakstā &#8221; Plāni neīstenoti, mērķē uz Krieviju &#8221; (12.06.2006 ) bija publicēts arī attēls-grafiks ar DK Daugavas apgrozījuma līkni (pēc 2003.g. tik uz leju). Jā, pašpārliecinātais ( reklāma tas ir vienkārši ? ) maksā dubultā - pats &#8216;Daugavas&#8217; boss to atzīst - &#8216;Tas dārgi maksāja&#8217; ( jo kā vienīgo ieguvumu min&#8230;sk. rakstu ). Konkurenti jau ir apjēguši savas kļūdas, tāpēc aiziet  priekšā.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Di</title>
		<link>http://www.parbrendu.lv/2007/11/29/mulsinatum/comment-page-1/#comment-164</link>
		<dc:creator>Di</dc:creator>
		<pubDate>Thu, 29 Nov 2007 15:53:47 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.parbrendu.lv/2007/11/29/mulsinatum/#comment-164</guid>
		<description>Kā naglai pa galvu. 
Fazer un Daugavas jautājums mani pašu ir mulsinājis jau krietnu brīdi :)</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Kā naglai pa galvu.<br />
Fazer un Daugavas jautājums mani pašu ir mulsinājis jau krietnu brīdi <img src='http://www.parbrendu.lv/wp-includes/images/smilies/icon_smile.gif' alt=':)' class='wp-smiley' /> </p>
]]></content:encoded>
	</item>
</channel>
</rss>
