Brendi rada, ietekmē un veido realitāti

5

Kāds zina, kam noderīgi burkāni?

Visi klusē.

Neviens nezina?

Kāpēc nezina?

Tāpēc, ka neviens nav pateicis.

Burkāni, tāpat kā jebkurš produkts, ir brends. Tomāti ir brends. Āboli ir brends. Vīnogas ir brends. Boržomi minerālūdens ir brends.

Par visām šīm lietām cilvēkiem ir priekšstati – kas tās ir, kāda no tām jēga, ko tās dod, kādi tām trūkumi. Un šie priekšstati, kas cilvēkam ir par lietām, veido viņa attieksmi un nosaka rīcību.

Lūk, iemesls kādēļ priekšstatu veidošanā tiek ieguldīti milzīgi līdzekļi. Lai ietekmētu rīcību.

Priekšstats ir nemateriāls. Tas atrodas tikai prātā. Tas nav nekas cits kā ideja. Bet tieši idejas rada rīcību, bet rīcība maina un veido realitāti.

Mainiet idejas, kas cilvēku prātos par burkāniem, mainīsies viņu rīcība, burkānu ražotāji pārdos vairāk burkānu un nopelnīs vairāk naudas.

Izrādās, viss ir vienkārši.

Lūk. Tāda ir brendu vērtība.

carrots_50prcnt.JPG

Share.

About Author

5 Comments

  1. Nevar nepiekrist, ka gandrīz jebkura prece ir brends, bet tomēr burkāns ir diezgan labi izreklamēts, jo burkānu sula nav gardākais produkts lietošanai, bet tomēr viņu dzer jo dažiem cilvēkiem pašapziņā ir iegūta informācija, ka burkānu sula ir noderīga.

  2. Man gan sķiet, ka tieši burkānu sula ir pats gardākais produkts lietošanai. Piedevām uzlabo redzi. Kā saka tautā: “Kur jūs esat redzējis zaķi ar brillēm?”

  3. Gardākais varbūt, bet tomēr atkarībā no cilvēka/cilvēka grupas pieredzes un talanta (cilvēki kuri virza produktu tirgū), slikts produkts var ietekmēt un veidot pozitīvu patentētāju uzskatu uz šo produktu/brendu, tāpat arī otrādi.

  4. Pingback: Krišjānis Papiņš par brendu: Produkts ir brends

Leave A Reply