Ciemos pie proletariāta vadoņa

0

Lieliem brendiem — lielas ambīcijas. Arī  reklāmai ir jāatspoguļo viņu vēriens un ekzkluzivitāte. Lielais jau tāpēc ir liels, ka viņam atļauts tas, kas pārējiem nav pieejams.

Tieši tādēļ, lai popularizētu Porsche ar krokodilādas un zelta apdari, fotosesiju Sarkanajā laukumā par nepieciešamu sarīkot uzskatīja tjūninga kompānija TopCar. Apzināti vai nejauši, bet pusmiljonu eiro vērtais auto tika fotografēts tieši pie Ļeņina mauzoleja.

Lūkojoties uz attēlu, rodas nepārvarama sajūta, ka mūžam dzīvais proletariāta vadonis piebraucis autiņu, noparkojies, izkāpis un devies iekšā savā miteklī, lai nosnaustos.

Līdzīgu reklāmas triku izmantojis arī Luijs Vuitons samaksājot zināmu naudas summu Gorbačovam, lai viņš ar Vuitona somu pie rokas nobrauktu gar Berlīnes mūri.

Šādas shēmas strādā. Lūk, fragments no filma “PiraMMMida”, kurā bēdīgi slavenais Mamontovs skaidro, kāpēc viņam tik ļoti patīk “Čaikas”  — tāpēc, ka bērnībā redzējis kā pa Maskavu šādā auto braukā Gagarins!

http://www.youtube.com/watch?v=g4Yo2qS0aOg&feature=related#t=16m55s

Atgriežoties pie Porsche — vēlos piebilst, ka asociatīvais slēgums ar Lenniju, kurš tikko piebraucis pie sava mitekļa nestrādā, jo ikvienam taču ir skaidrs, ka viņa ķermenis jau daudzus gadu desmitus guļ beigts, un ne ar kādu Porše viņš braukt nevar. Bet ko tad mums pastāsta šis attēls?

Tie, kuri var atļauties izmest pusmili par šādu Porše, pie Vladimira ciemos var braukt līdz pat namdurvīm.

Share.

About Author

Leave A Reply