“Elvi” — brends vai preču zīme

0
Pirmdien, 22.martā portālā “Apollo” publicēta ziņa par “Elvi grupas” maksātnespēju.

Lūk, rindkopa no šī raksta:

«Gribētu uzsvērt, ka «Elvi grupa» un zīmols «Elvi» nav viens un tas pats, jo zīmols «Elvi» nepieder un nekad nav piederējis «Elvi grupai», bet citai juridiskai personai – SIA «Neilon»,» laikrakstam skaidroja «Pārtikas tirdzniecības apvienības» īpašniece un vadītāja Singrita Guba-Žagata, kura iepriekš divus gadus strādāja «Elvi grupā» par iepirkumu direktori un vēlāk bija izpilddirektore, bet kopš marta ir pārtraukusi darba attiecības, jo 25.februārī izveidots jaunais uzņēmums, kas kopš 1.marta ieguvis zīmola «Elvi» lietošanas tiesības.

Viss ir jauki, vienīgā problēma, ka zīmols (brends) “Elvi” nepieder nevienam — brends atrodas tikai un vienīgi cilvēku prātos kā ideja par to, kas ir “Elvi”. Tas ko Jūs domājiet, kad dzirdiet “Elvi” — tas arī ir “Elvi” brends. Vai jūsu domas pieder sia “Neilon”? Diez vai.

Elvi_logo

Tā saucamais zīmols (brends) “Elvi” ir preču zīme, kas sastāv no logo+nosaukuma. To var izstrādāt un reģistrēt. Preču zīme ir tā, kas var kādam piederēt.

Bet jūsu domas par “Elvi” pieder un vienmēr piederēs tikai jums.

Kas attiecas uz “Elvi” mārketingu, tad viņu uzdevums ir panākt, lai Jums par “Elvi” rastos tāds priekšstats (brends), ka gribētos tur iepirkties atkal un atkal.
Share.

About Author

Leave A Reply