Faberlic: brends nepieciešams kā skābeklis

0

Atceros to stāstu no Bībeles par Sodomu un Gomoru, kurās Tas Kungs meklēja taisnos — kaut desmit taisnos vienā pilsētā, lai to pasargātu. Bet nekā.

Laikam līdzīgi Latvijā ar izpratni par to, kas ir brends. Proti — Latvijā par brendiem tiek saukti logotipi un uzņēmumu nosaukumi, proti, tirdzniecības zīmes. Ļoti reti gadās sastapt kādu, kurš patiešām saprot, kas ir brends.

Bet šodien piedzīvoju patīkamu pārsteigumu, jo sastapu Faberlic.

Ļoti labs teksts Faberlic mājas lapā: “Kas tev nāk prātā ieraugot vai izdzirdot nosaukumu Faberlic? — Mums gribētos, lai Tu uzreiz iedomātos par skābekļa kosmētiku.”

Tas arī brends ir — priekšstats. Priekšstats, kas atrodas cilvēka prātā, un ir uzkarināts uz nosaukuma un logo.

Proti, saku vai redzu “Faberlic” — domāju par skābekļa kosmētiku.

Tiesa, ar to gan vēl nav gana. Brends tomēr ir pārdošanas instruments, jo tie priekšstati, kas ir cilvēkiem, nosaka kā viņi rīkojas. Un “skābekļa kosmētika” ir tikai “raksturiezīme”. Pirmā no trim māsām, kuras nepieciešamas, lai cilvēks veiktu pirkumu — pārējās divas ir “priekšrocība” un “izdevīgums”.

“Skābekļa kosmētika” ir unikalitāte, kas uzreiz nošķir Faberlic no konkurentiem, bet neko nepasaka kāda tai funkcionalitāte (ko tā dara), un kādu ieguvumu tas rada.

Bet vienalga — jau tas, ka Faberlic vēlas, lai cilvēki par to domātu kaut ko konkrētu, ir liels sasniegums. Paies laiks, un Faberlic iemācīsies arī pārdot. Ietvers savā brendā spēcīgāku pārdošanas vēstījumu.

Reiz notikusi apzināšanās, transformācija sekos.

Faberlic_logo

 

Share.

About Author

Leave A Reply