Ideālais logo

7

Kādam jābūt ideālajam logo?

Padomājiet par Kristietību.

jesus-crucified.JPG

Kristus pie Krusta – tas ir logo visai Kristīgajai ticībai.

Kristus pie Krusta ietver sevī visu, par ko vēsta Kristietība. Tur ir gan Dieva bezgalīgā mīlestība, gan cilvēku grēcīgums, gan ciešanas, gan eņģeļu dziesmas, gan augšāmcelšanās, gan visi desmit baušļi, gan evaņģēliji un katehismi.

Cilvēks, kurš nekad nav lasījis Bībeli, var to nemaz nelasīt – viņam tāpat viss būs skaidrs, ja vien viņš ieskatīsies pie Krusta piesistajā Kristū.

Ticīgais, kurš uzlūkos Kristu pie Krusta acumirklī atcerēsies visu Kristietības jēgu un būtību.

Tādam ir jābūt spēcīgam logo.

Kā Kristum pie Krusta.

(un tagad paskatieties uz tiem beznozīmes klekšiem, kuri par logo tiek saukti ik dienas)

Share.

About Author

7 Comments

  1. Domāju, ka logo simbolisms un tam sekojošās asociācijas cilvēka apziņā nav jāpārspīlē. Manuprāt, Kristus nav īstais piemērs par Logo. Kristus logo simbolismu var ņemt kā piemēru par psihes stimulējošo iedarbību uz cilvēka apziņu. Totālu iedarbību!!! Pie tam, Kristus ir tūkstošgadēs strādājis, izcīnīts, veidojies izciests utt. Simbols.
    Logo ir dizaina elements. Vai nu jautrs, asprātīgs, stingrs, plūstošs. Iedomājos apstākļus … vienlaicīgi apkārt atrodas 10 spēcīgi iedarbīgi “logo/simboli”. No viena “tek siekalas”, no otra “jau skrienu”, no trešā “jau orgasms”, no ceturtā …….uttt.
    Cilvēks sākumā (mazākais) kļūs traks, pēc tam notrulināsies. Šķiet, tas jau notiek pateicoties aktīvām kreatīvie aģentūru brendingiem. Mēs nedzīvosim vairs gigantomānijas apstākļos, nav jābūt obligāti stiprākajam, krutākajam. Iešāvās prātā doma – logo ir kā laikmeta modes sastāvdaļa.

    Ai, mazliet noguru … turpināšu vēlāk …
    Bet PALDIES, ka šāds rosinoši konkrēts dialogs var sākties 🙂

  2. Ir dažādas dizaina skolas. Dažreiz tās ir krasi pretrunīgas.

    es pārstāvu cilvēka apziņas programmētājus.

    tādēl man Jēzus Kristus ir logo — tā funkcija, kuru veic ikona ar Kristu pie Krusta vienkārši perfekti iekļaujas manā logo defincīcijā.

    un es nedomāju, ka Kristus pie Krusta ikvienam, kas to ierauga izraisa reliģisku ekstāzi vai asaras un grēku nožēlu. Lai tā notiktu, nepieciešama neliela, bet tomēr — iedziļināšanās. neliels skaidrojums. bet tur ir pamats spēcīgai leģendai (kuru mēs ikdienā saucam par Bībeli).

    Ja Kristietība nebūtu mārketēta ar šo simbolu (kas, piedodiet, bet ir LOGO, jo tas izpilda tieši to pašu funkciju, kuru LOGO izpilda priekš sekulārām organizācijām) — ja Kristietībai nebūtu šī simbola, tā “kudiš” nebūtu tik populāra šodien. Kristus pie Krusta ir vēstījums. Tas ietekmē cilvēkus. Tieši tas pats ir jādara jebkuram logo.

    Bet neviens logo pats par sevi nav panaceja — zāles pret visām kaitēm. Logo nav atombumba. Parādīju logo un cilvēki apkrita. Nē, tā nav un nebūs. Zem logo ir vajadzīgs stāsts. Leģenda. Logo ir jānes sevī šī stāsta potence — tam ir jārezumē leģenda par firmu/organizāciju. Kristus pie Krusta rezumē Bībeli un kristietību.

    manuprāt, mūsdienu konkurences aptākļos, logo, kas nepastāsta stāstu, ir tukšs, beznozīmīgs un rezultātā — veinaldzīgs. Es pieprasu atomieročus logo formātā. es pieprasu ietekmi. es pieprasu rezultātu.

    tāds nu es esmu.

    piedodiet.

  3. man gan liekas, ka Kristus ir brends nevis logo. man šķiet, ka tas vairāk raksturo to, ko šis tēls sevī ietver. hierarhiski logo manā apziņā stāv zemāk nekā brends. brendā jau ir stāsts, emocijas utt. logo vairāk vai mazāk ir zīme, tehniskā puse.

  4. Agnese!

    Tev ir pilnīga taisnība.

    Jā, Kristus, protams, ir brends. Tik pat lielā mērā kā brends ir Dženifera Lopeza vai Buda vai Maikls Džeksons. Vienā vārdā — slavenība.

    (tagad tikai nesāksim diskutēt par to, ka Kristus tiek nolikts “vienā līmenī” ar DžeiLou — NETIEK! Pēc viņu darbiem jūs viņus pazīsies (galu galā). Bet kā tēls prātā, kā psiholoģisks fenomens — jebkura slavenība ir brends (tēls prātā, priekšstatu kopums).

    Bet attēls — Kristus pie Krusta — tas ir logo. Tik pat lielā mērā, kā Maikla Džeksona sejas stilizēts attēlojums ir logo, bet pats Džeksons — brends un slavenība.

    Logo ir tikai brenda ieviešanas instruments.

    Ar Kristu pie Krusta kristīgā baznīca visā pasaulē izplatīja savu ticību.

Leave A Reply