Kas ir tas ko viņš redz?

2

Logo, protams, ir nepieciešams katram.

Jau neilgi pēc dibināšanas ikviens uzņēmums par goda lietu uzskata atrast mākslinieku, kurš tam uzzīmētu logo. Tiesa gan – par to, kas ir logo un kam tas nepieciešams, aizdomājas tikai retais.

Logo – tas nav traips uz papīra. Logo ir komunikācijas instruments.

lacasa_logo.gif

Logo ir iespēja ne tikai pateikt, bet arī PARĀDĪT pasaulei kas jūs esiet, ko piedāvājiet, kādu vērtību radiet, ar ko atšķiraties no konkurentiem.

Logo ir iespēja demonstrēt jūsu unikālo personību, tādējādi gūstot uzmanību, cieņu un respektu.

Logo par jums rada priekšstatu – bet priekšstati ietekmē cilvēku attieksmi un rīcību.

Pats pirmais, ko cilvēks par jums dzird – tas ir jūsu nosaukums. Pats pirmais, ko viņš redz – tas ir jūsu logo.

Tātad – kas ir tas, ko viņš redz?

Share.

About Author

2 Comments

  1. Par logo nozīmi šaubu un jautājumu nav. Vienīgi grūti piekrist, ka logo ir iespēja parādīt kompleksi “kas jūs esiet, ko piedāvājiet, kādu vērtību radiet, ar ko atšķiraties no konkurentiem”.
    Vismaz nevaru iedomāties nevienu piemēru, kurš ietvertu šādu informācijas kopumu. Vai arī neesmu pareizi sapratis domu?

  2. Logo, kā es to saprotu, vajadzētu būt kā visumam rieksta čaumalā — tas nozīmē, ka logo ir kā METAFORA, no kuras var atvasināt LEĢENDU. es domāju, ka tuvākajā laikā es ielikšu kādu paraugu tam kā tas izskatās.

    protams, visi nav einšteini, un visiem nemaz nevajag būt einšteiniem, tā, ka šādu logo arī nemaz tik daudz nav.

    man, piemēram, patīk arī t.s. “message logos” — dažus tādus arī pakomentēšu drīzumā. tie ir tādi jēgpilni, ikvienam saprotami vēstījumi. Varbūt pat vienkārši, bet tajā pat laikā — netradicionāļi un biki ģeniāli.

    ir arī citādi loguči. Ir daudz dažādu kategoriju.

    bet ir arī tādi, kuri spēj parādīt kas jūs esiet, ko piedāvājiet, kādu vērtību radiet, ar ko atšķiraties no konkurentiem. PARAUGI BŪS! (esat bez bažām)

Leave A Reply