Praktiskas receptes kā radīt brendu, kas apsteigs konkurentus un piesaistīs pircējus.

Uzdodiet jautājumus — saņemiet atbildes un ieteikumus.

Radīšu jums brendu no nulles vai veikšu eksistējoša brenda auditu un uzlabošanu.

Krišjānis Papiņš

brendinga speciālists

Sveiki,

 

Mans vārds ir Krišjānis Papiņš, un par brendingu es interesējos jau 15 gadus. Pēdējos 10 gadus rakstu interneta žurnālu parbrendu.lv Portālā Quora.com esmu atbildējis uz vairāk kā 400 jautājumiem par brendiem un brendinga stratēģiju.

 

Jums es varu piedāvāt dziļu izpratni par brendingu un redzējumu par to, kas nepieciešams, lai brends spētu funkcionēt un radīt vērtību.

 

Ūdeni es neleju, makaronus nekarinu un pa spalvai neglaudu — mani interesē sasniegt rezultātu.

 

Pārliecinieties par to paši.

Stratēģiska pieeja

Zināšanās balstīta kompetence

Dziļa brendinga izpratne

Ilggadēja pieredze un prakse

Nestandarta skatījums

Praktiski, rezultatīvi risinājumi

Kas ir brends un kāda no tā jēga?

Brends nav logo

Logo — tas ir brenda ieviešanas instruments. Logo ir attēls, un pareizi veidots attēls ir 1000 vārdu vērts. Brends ir priekšstats cilvēka prātā, un logo šo priekšstatu veido.

Brends dzīvo prātā

Brendiem ir vērtība

Lieta materiālajā pasaulē ir taustāms objekts, bet cilvēka prātā šī lieta eksistē tikai kā ideja un priekšstats, subjektīvā uztveres procesa rezultāts. Šo "lietu prātā" tad arī sauc par brendu.

Brendiem piemīt vērtība, jo priekšstati cilvēku prātā nosaka viņu attieksmi un rīcību. Ja cilvēks nesapratīs un nenovērtēs jūsu produktu, ja neatradīs tam vietu savā dzīvē — viņš to nepirks. Brendi (priekšstati) veido to realitāti, kurā cilvēks dzīvo, darbojas un pieņem lēmumus.

Brends sākas ar stratēģiju

Brendings palīdz saprast

Lai cilvēks varētu kaut ko izvēlēties — viņam ir jāsaprot kas tieši tiek piedāvāts, kāda no tā jēga, ar ko tas atšķiras no konkurences utml. Brendinga uzdevums ir radīt īsu un trāpīgu skaidrojumu, kas paliek prātā un pārliecina cilvēku.

Stratēģija ir loģisks skaidrojums, plāns kā apsteigt konkurentus un sasniegt mērķi. Lai pārdotu vispirms jāsaprot kā konkrētā lieta, uzņēmums vai pakalpojums jāpozicionē — kā to pareizi pasniegt un izskaidrot, lai ieinteresētu cilvēkus.

Solījums, kas tiek pildīts

Augstākā pakāpe

Brenda augstākā pakāpe ir spēja veidot lojālas attiecības ar klientiem. Lojalitātes rezultāts ir atkārtotie pirkumi un fani, kuri reklamē jūs bez maksas. Lai brends spētu ieņemt šādu pozīciju, tam jābūt ne tikai unikālam un uzrunājošam, bet arī jāuzrunā cilvēku dziļākās vērtības, jāspēj kļūt par daļu no paštēla.

Autentiskums ir svarīgs brenda parametrs. Brendam ir jābūt īstam un patiesam, tas nevar būt viltots, mākslīgs un bez reāla pamata, jo, lai brends rastos, cilvēkiem tam ir jānotic. Tādēļ brenda stabīlais pamats ir solījums, kas tiek izpildīts.

Rezultāts

Brends mums ir par visu — par produktiem, pakalpojumiem, uzņēmumiem, slavenībām un valstīm. Mērķtiecīgi, apzināti un stratēģiski veidots brends palīdz kļūt pamanītam, saprastam, iegaumētam, novērtētam, iekārotam un pieprasītam.

Cenas

Konsultācija

390 €

100% priekšapmaksa

Saruna ar iepriekšēju sagatavošanos pēc kuras saņemsiet rakstiskus ieteikumus.

Bezmaksas

konsultācija

0 €

ar apliecinājumu

Tikai studentiem akadēmisko darbu rakstīšanas ietvaros. Rakstiski jautājumi, rakstiskas atbildes.

Rakstiskas

atbildes

95 €

100% priekšapmaksa

Pa epastu nosūtītas atbildes uz jūsu sagatavotu jautājumu sarakstu.

Brenda

audits

no 700 €

50% priekšapmaksa

Kompetents un pamatots izvērtējums ar ieteikumiem attīstībai.

Mikro brendings

no 900 €

50% priekšapmaksa

Brendinga stratēģija, identitātes un mārketinga risinājumu izstrāde  mazajam biznesam.

Brenda

izstrāde

no 3000 - 30000 €

Izpēte, stratēģija, nosaukums, logo, identitāte, personība, ieviešanas instrumenti — viss nepieciešamais, lai rastos spēcīgs brends.

populāra izvēle!

Noskatieties video lekciju un uzziniet:

  • kas īsti ir brends;
  • kādas ir tā funkcijas;
  • kur slēpjas brenda spēks;
  • kas ir svarīgākais brenda izstrādes procesā.

Ko iegūsiet no konsultācijas?

Svaigas idejas

Kritisks izvērtējums

Mārketings ir miljons sīkumu menedžments, un ir itin viegli iegrimt ikdienas rutīnā. Šādā situācijā svaigs un profesionāls skats no malas sniegs alternatīvu viedokli un iedvesmos pārmaiņām, dos iniciatīvu iespējamiem uzlabojumiem.

Nav pārliecības, māc šaubas? Iegūstiet profesionālu izvērtējumu, pamatotu viedokli, kompetentu analīzi. Labāk lieku reizi pārliecināties, nekā vienreiz kļūdīties.

Praktiski ieteikumi

Zināšanās pamatotas atbildes

Brendings nav mākoņu stumdīšana — tā ir praktiska stratēģija konkurentu apsteigšanai un spēcīgas pozīcijas iegūšanai cilvēku prātā. Brendings ir orientēts uz pārdošanu. Tādēļ jebkuras rekomendācijas ir orientētas uz uzlabojumiem ikdienas komunikācijā.

Jebkurā sfērā neatsverama ir izpratne par lietu un procesu būtību — tas nozīmē nevis virspusēju, lai arī varbūt pārliecinošu, runāšanu, bet īstas, pamatotas zināšanas, kas sniedz dziļu ieskatu un rada īstus, funkcionētspējīgus risinājumus.