No WordPress un Posterous

3

w-to-p

Esiet sveicināti.

Jā, tā ir taisnība. Es migrēju.

Jau nieka divarpus gadus rakstu šo interneta žurnālu. Tas ir gana ilgs laiks, lai sāktu gribēties kaut ko jaunu.

Otrs iemesls ir satura formāts. Parbrendu.lv kļuvis pārāk iedomīgs, pārāk intelektuāls un pārāk smags. Gribas kaut ko vieglāku, īsāku, biežāku un mazsvarīgāku. Gribas tuvāk tautai. Tāpēc, esmu pieņēmis lēmumu — vismaz šobrīd — izmantot tās dinamiskās publicēšanās iespējas, kuras piedāvā Posterous.

Atšķirībā no WordPress, Posterous plānoju rakstīt daudz intensīvāk. Ikreiz, kad man būs par kaut ko viedoklis. Un tā kā viedolis par kaut ko man mēdz būt bieži, tad arī rakstīšu, kā jau paši saprotat, bieži.

Nerakstīšu ar pretenziju uz akadēmiskumu vai literāru šedevrismu. Ja šeit vienā rakstā bija 99 dažādas domas un idejas, tad Posterous rakstīšu īsi un vienkārši. Viens raksts=viena doma.

Pārliecinaties paši: http://brendbirkas.posterous.com/

Sazināties ar mani var tik pat viegli kā iepriekš: krisjanis@parbrendu.lv

2010. gada 16.jūlijā dienasgaismu ieraudzīja vēl viena lapa par brendiem: http://brendbirkas.lv

b-logo1

Share.

About Author

3 Comments

  1. Man patīk šī vietne. Šeit nav atkritumu kaudze, kur starp vakardienas redzēto filmu, vakariņām un slēptiem reklāmrakstiem jāmeklē tas, kas mani interesē.

  2. ” Tāpat arī Romas impērijas brends bija nekas cits kā jēdziens cilvēku prātos, kā pārliecība un ideja. Šis dialogs mums parāda, ka cilvēkiem Roma bija “varenība”. ” – TĀ, IESPĒJAMS, iedomājās arī ģermāņu barbari – sak’ tā Romas varenība ir tikai pašu romiešu iedomas, nav viņu armija labi trennēta, disciplinēta un kaujās rūdīta…..Ne te bija – alojās barbari par brendu, smagi ” atrāvās ”. Kas ir brends, a kas tikai iedomas – to jau ”Gladiatora” sākumā un visas filmas garumā demonstrēja galvenais varonis.
    Smags darbs brenda izveidošana, uzturēšana un attīstīšana – iedomas/ilūzijas par brendu var dārgi maksāt…

Leave A Reply