Superlogo glābšanas riņķis

1

Nepārprotiet mani – superlogo nav nekāds glābšanas riņķis, kas var izglābt no visām ķezām. Turklāt, pirms radīt superlogo, ir nepieciešama skaidra koncepcija par to, kādus priekšstatus nepieciešams veidot.

Jebkurā gadījumā risinājumam ir jābūt kompleksam. Tas nozīmē, ka tām pašām idejām, kuras ieliksiet logo ir jāatspoguļojas arī visos citos mārketinga materiālos – it visā kas cilvēkam par jums kaut ko liecina.

Logo ir tikai viens no karavīriem ierindā.

Bet aiz karavīriem vienmēr stāv konkrēta stratēģija. Brenda platforma. Jeb koncepcija par to kādi priekšstati jārada – kas ir tas, ko iespējams pārdot. Kas ir tas, ko cilvēki pirks.

Share.

About Author

1 Comment

Leave A Reply