Jautājumu nav

3

Labs logo – superkomunikatīvs.
Slikts logo – vienaldzīgs kleķerējums.

Lasītāji jautā: vai ir iespējams tāds superlogo, kas vienlaicīgi parāda kas firmas ir, ko piedāvā, kādu vērtību rada, un ar ko atšķiras no konkurentiem?

Protams. Lūdzu:

macmillan-message-logo.gif

Macmillan. Par spīti neko daudz neizsakošajam nosaukumam, logo ir personīgs – tas ir pretstats oficiozam korporatīvismam. Tas ir mājīgs, silts un cilvēcisks. Tas uzrunā un pasaka „we are“ – tātad tā vairāk ir kopiena nekā organizācija. Un visbeidzot – parinde atklāj organizācijas būtību: „cancer support“.

Vai kādam vēl ir jautājumi par to ko šī organizācija dara? Kāda tā ir? Ar ko tā atšķirās un kāds gars tajā valda? Kāda ir tās filozofija? Kāda – misija?

Vēljoprojām nekas nav mainījies – logo ir attēls, un tas ir 1000 vārdu vērts. Jautājums ir tikai par to, vai jums ir ko teikt.

Share.

About Author

3 Comments

  1. man it kā būtu ko teikt, bet nekādi nevaru izfunktierēt maksimāli foršāko logo, piemēram, sev. es, protams, nepretendeju uz nez kādu dzimtas ģērboni, bet man vajag logo uz vizītkartes… ar ko lai īsti sāku?man pat ir vairāki varianti, kas it kā parādītu ar ko es nodarbojos, bet… kaut kas līdz galam nav…

  2. ir tikai viens risinājums, Agnese: nosapņo! aiztaisi acis un iedziļinies dziļi, jo dziļi sevī. Patiesībā Tu pati zini visas atbildes un visiem jautājumiem, vienīgais jautājums ir vai Tu proti iedziļināties sevī un ieklausīties un ieraudzīt.

    tagad paskaidrojums.

    cilvēkam ir divas smadzeņu puslodes. labā un kreisā. Viena — racionāla, otra — emocionāla. Kad mēs darbojamies ar prātu, kad domājam loģiski un secīgi (no A uz B un tad uz C) mēs izmantojam racionālo puslodi. Kad domājam emocionāli, tēlaini, intuitīvi, vizuāli — tad tā ir labā, emocionālā puslode, kura nevis iet no A uz B un strādā loģiski, bet gan intuitīvi.

    kreativitāte nav racionāla. Radošo procesu nav iespējams organizēt racionāli spriežot un ejot no A uz B uz C. Kreativitāte ir emocionāla, intuitīva, vizuāla un tēlaina.

    radīt nav iespējams racionāli. radīšana pieprasa atbrīvot prātu, uzdot sev jautājumu, uzdevumu un atslābināties. Bet tajā pat laikā būt modri fokusētam uz problēmu, kas jāatrisina.

    Radīt — tas nozīmē būt punktā A, bet tad pēkšņi nokļūt punktā M.

    To sauc par radošo lēcienu.

    Tāpēc nav jēgas censties racionāli izsecināt, kādam jābūt logo.

    Jā, parametri ir jāuzstāda. Stratēģija (kas ir racionāla) ir jādefinē. Bet radīšana vienmēr būs INTUITĪVA.

    visa sāls slēpjas tajā, ka pēc radīšanas jāpārbauda, vai radītais atbilst racionāli uzstādītajai stratēģijai.

    Nekas nevar būt pinīgs, ja tas ir tikai racionāls, vai tikai emocionāls — pilnība ir pretstatu savienībā.

    “contrare sunt complementa”, kā to formulēja Nils Bors.

Leave A Reply