Vai jūs ziniet, kas ir Vittel?

2

Kur meklējami Evian panākumi?

Spēcīgā leģendā, kas tiek sistemātiski izplatīta.

Evian neatstāj priekšstatu veidošanos pašplūsmā. Evian skaidri zina kāds priekšstats jāveido, lai parasts ūdens kļūtu par izcilu un sevišķi vērtīgu ūdeni. Katra Evian reklāma un publicitāte tiecas iegūt konkrētu pozīciju cilvēka prātā.

Evian zina, ka cilvēkam nav pienākuma zināt – kas ir Evian. Bet Evian ražotājiem, ja vien viņi vēlas pārdot savu produktu, ir pienākums pateikt cilvēkam kāda vērtība slēpjas šajā mazajā pudelītē ar Francijas Alpu avotu ūdeni.

bottle.jpg

Ja kāds produkts netiek skaidri pozicionēts – potenciālais pircējs gluži vienkārši nezinās, ko viņam par šo lietu domāt. Ja jūs nepozicionēsieties paši, un nedarīsiet to apzināti – priekšstats par jums radīsies nejauši, vai arī neradīsies vispār.

Pozicionējoties apzināti, uzņēmums nevis atstāj lietas pašplūsmā un paļaujas uz labu laimi un nejaušību, bet gan mērķtiecīgi realizē iepriekš definētu stratēģiju – tam ir skaidrs mērķis un plāns kā to sasniegt.

Tepat, Rīgas veikalos var nopirkt vēl vienu ekskluzīvu, Evian cenu līmeņa minerālūdeni no Francijas. Vittel.

Vai jūs ziniet, kas ir Vittel?

Ko jūs vispār ziniet par Vittel?

Bet Vittel ir daudz garšīgāks par Evian.

Bon appétit.

vittel_15.jpg

Share.

About Author

2 Comments

  1. Vittel ir ūdens, ko varu iegādāties savā sporta klubā Briselē. Starp citu, tiešām ļoti garšīgs ūdens.. nezināju..

  2. Lūk kā. Vismaz kāds labums no ši bloga. Būs jānosūta rēķins Vittle ražotājiem.

    nu tad — uz veselību un pa glāzei!

    bet ja nopietni — paldies Dr.Guntim Ķilkutam, kurš ieteica Vittel kā visgaršīgāko minīti. Ja kas — tas pat ir dārgāks par Evian. Pārbaudīju.

    Žēl tikai, ka par Vittel zina mazāk nekā par Evian. Power of the brands, so to say.

Leave A Reply