Viens logo=1000 vārdi

5

Mūsdienās logo ir visiem.

Pat valstīm un ģimenēm.

Bet kādēļ logo nepieciešams?

Pastāstīšu.

Nē. Vispirms jūs. Jūs pastāstiet. Pastāstiet man par Kristus ciešanām.

Cik vārdi jums būs nepieciešami, pirms es sākšu raudāt ausis aizspiedis?

Bet varbūt nevajag stāstīt? Varbūt pietiek parādīt attēlu?

Nestāstiet man par Kristus ciešanām – parādiet bildi. Tas ir ātri, vienkārši un efektīvi.

crucifixion-film.jpg

Logo – tas ir attēls. Un kā jau attēls, tas ir 1000 vārdu vērts. Labam logo sevī ir jāietver stāsts un leģenda, tam ir jāparāda ideja un jākomunicē produkta ieguvumi.

Protams, lielākajā skaitā gadījumu logo ir nekas vairāk kā krāsains traips. Bet vai vispārējs analfabētisms ir iemesls nemācīties lasīt?

Mūsdienās logo ir pat valstīm (agrāk tās aprobežojās ar ģērboņiem). Un valstis logo veiksmīgi izmanto, lai pastāstītu pasaulei par sevi un kļūtu pievilcīgākas tūristiem un investīcijām.

bahamaslogo.png

Logo – tas ir komunikācijas instruments. Kopā ar nosaukumu, logo ir firmas pirmā seja priekš potenciālā klienta. Cilvēki skatās uz logo un izdara secinājumus, kas tā ir par lietu un kāda tā ir.

Tagad paskatieties uz savu logo. Kādi secinājumi?

Share.

About Author

5 Comments

  1. Runājot par vizuālā tēla ietverto info., manuprāt nedrīkst neminēt arī audiālā vēstījuma nozīmi. Teiksim man, kā cilvēkam kuram nedominē vizuālā uztvere, slogana vēstījums var būt pat vēl nozīmīgāks par pašu brenda attēlu. Tiko uz galda apskatījos uz savu telefonu. Logucis absolūti neko neizsakošs, bet prātā moentāli nāk frāze – connecting people.
    Respektīvi mana doma ir tāda, ka cilvēku uztveres veidi atšķiras, tāpēc arī nepieciešans vienlīdz spēcīgu akcentu likt gan uz vizuālas, gan uz cita veida informācijas nodošanu.

  2. M…jaaa. NOKIA — tas pats kas IKEA. Cita panākumu stratēģija. Proti — viņi bija pirmie nišā. Superlogo ir ierocis, ja tirgus ir pārblīvēts ar tādiem kā tu. Ja niša ir tukša, uzvarēs pat visstulbākais nosaukums ar visstulbāko logo… jo vienkārši nav neviena konkurenta!

    tāpat arī ar leģendārajiem logo un nosaukumiem. Viņi tirgū jau ir tik ilgi… man tēvs jau viņu produktus lietoja, vectēvs viņus zināja… tas arī nav piemērs ko vērts šodien atdarināt… viņi dzima citā gadsimtā…

    bet teksts, protams, ir svarīgs. galu galā — arī attēls ir teksts. attēlu var analizēt kā tekstu, un attēlu var transformēt sloganā. un otrādi. tas ir kā tulkot no vienas valodas uz otru…

  3. argumentus galdā, Mr.Martinovich! Jo es uzskatu, ka tas ir ļoti labs un patiess salīdzinājums. Būtu interesanti uzklausīt plašāku viedokli nekā tikai neargumentētu aizrādījumu.

Leave A Reply