Visi āmuri – pa vienu naglu

0

Lai reklāma darbotos un būtu efektīva, nepieciešams saskaņot visus tās aspektus.

Muļķīgi, ja kāds nonāk ar sevi pretrunās. Vēl muļķīgāk, ja pretrunīgas ir vienas firmas dažādas reklāmas. Tas jau velk uz personības dalīšanos un šizofrēniju.

Ja firmas reklāmvēstījumi nav savstarpēji saistīti – tas vienkārši ir neefektīvi.

Efektīva reklāma ir tāda, kas pa visiem kanāliem sūta vienu un to pašu vēstījumu – tikai tad ir cerības, ka aizņemtais un pārinformētais cilvēks to pamanīs un iegaumēs.

Ja viss runā par vienu, ja visi āmuri sit pa vienu un to pašu naglu, ja cilvēks saņem vienu un to pašu vēstījumu, lai kur arī skatītos – bingo! – ir pamats cerēt, ka veidosies vienots tēls. Un, ja vēl tas būs pārdodošs, tad ar laiku izveidosies spēcīgs brends.

Share.

About Author

Leave A Reply