Viss notiek prātā

0

Galvenā problēma, kuru risina brendings un reklāma – kā ietekmēt cilvēku uztveri.

Kas ir Kokakola? Sīrupūdens ar gāzi. Bet vai kola tiek pārdota kā sīrupūdens ar gāzi? Vai kola tiek mārketēta kā sīrupūdens ar gāzi? Vai kāds, pērkot Kokakolu, maksā par to kā par sīrupūdeni ar gāzi?

(protams, nē)

Kokakolas reklāmas rada asociatīvus slēgumus cilvēka prātā. Vai tas ir džeks, kurš dzer koliņu un tādēļ visas sievietes pēkšņi viņu grib, vai tas ir parasts kolas automāts, kurā, kā izrādās, atrodas fascinējoša fantāzijas pasaule – tas viss rada priekšstatu, ka kola – tas ir kaut kas ārkārtīgi vērtīgs. Katra atsevišķā reklāma uzrunā cilvēka vajadzības un problēmas, katra reklāma iekļaujas cilvēka kopējā priekšstatā par to kas tas ir „Coca-Cola“ un harmoniski to papildina.

Un tādēļ Kolas brenda vērtība ir 65 miljardi (!) dolāru, kas ir vairāk nekā puse no kopējās uzņēmuma vērtības – otra puse ir izplatīšanas tīkls, rūpnīcas, laboratorijas.

Tagad jūs ziniet kas ir realitāte.

Realitāte ir tas, kas ir cilvēkam prātā.

coca-lady.jpg

Share.

About Author

Leave A Reply